Att veta inför din vistelse

Vanliga frågor

FAQ

Måste man betala i förväg?

Om du gör din bokning online så betalar du i samband med bokningen. Om du bokar via telefon eller mail kan du även betala när du är på plats.

Kan man få specialkost?

Kontakta oss om du beställt mat och har någon allergi så ska vi göra vårt bästa för att lösa det.

Kan man betala mot faktura?

Ja, du kan betala mot faktura.

Hur tar man sig lättast till Norråker?

Det finns många sätt att komma hit. Bil kanske är enklast men det går även bra att komma med tåg och buss. På vintern funkar skoter och skidor bra. Och på sommaren cykel! Google Maps

Hur avbokar vi?

Du kan avboka muntligen, skriftligen eller via e-post.

Telefon: +46 671 30002, +46 70 660 00 01, +46 70 660 26 09

Mail: ida@norrakershandel.se, johannes@basecampnorraker.se

Avbokningsregler:

Gratis fram till 14 dagar före ankomst.
2-14 dagar före ankomstdatum betalar du 50% av avtalad hyra.
Vid senare avbokning än 2 dagar före ankomstdatum eller om du avbryter pågående vistelse utan giltigt skäl, återbetalas inga pengar och vi har rätt att ta betalt för eventuellt avtalat belopp som inte betalats in.

Se våra bokningsvillkor för ytterligare information.

FÅR MAN HA HUND MED SIG?

Ja, hundar är välkomna men vi tar ut en extra städavgift för hunden på 500 kr och hunden får inte vara uppe i möblerna.

FRÅGOR

Kontakta oss så hjälper vi dig